Mentenanță IT&C pentru companii mici, mijlocii si mari

Ce beneficii acorda o mentenanță IT&C unei companii ?
  1. Securitate: Protecție împotriva riscurilor cibernetice, esențială pentru toate datele stocate.
  2. Costuri Predictibile: Planificare bugetară mai simplă datorită costurilor fixe de mentenanță.
  3. Disponibilitate: Asigură funcționarea continuă a serviciilor și operațiunilor critice.
  4. Suport Tehnic: Acces la ajutor specializat pentru rezolvarea rapidă a oricăror probleme tehnice.
  5. Eficiență: Performanță optimă a sistemelor și echipamentelor, indiferent de domeniul de activitate.

Toate companiile, indiferent de industrie, se bazează într-o oarecare măsură pe tehnologie, iar un contract de mentenanța IT&C le ajută să își îndeplinească obiectivele într-un mod mai eficient și sigur.

Securitatea și controlul informațiilor mobile

Veți beneficia de tehnologie avansată de mobilitate și de conținut pentru a permite o mai mare productivitate a angajaților, indiferent unde lucrează și de pe orice dispozitiv, protejându-le în același timp confidențialitatea și securitatea informațiilor.

Detectarea rapidă a amenințărilor cibernetice

Veți fi protejat prin securitate avansată în cloud și securitate cibernetică pentru detectarea și atenuarea rapidă a amenințărilor - securitate cibernetică care îndeplinește cele mai exigente cerințe de securitate, acoperind rețelele, punctele finale și poșta electronică.

Continuitatea afacerii

Veți obține o productivitate continuă a forței de muncă în timpul oricărui eveniment perturbator major, continuând în același timp să protejați și să controlați informațiile de afaceri oriunde este necesar.

Muncă la distanță productivă și sigură

Veți beneficia de tehnologie avansată de acces la distanță, astfel încât personalul mobil să poată lucra în siguranță și în mod productiv de oriunde și de pe orice dispozitiv, îmbunătățind productivitatea afacerii și limitând în același timp costurile.

Abonament IT

Avantajele abonamentului de service IT constau in:

• Eliminarea problemelor și optimizarea infrastructurii IT astfel încat desfășurarea activității să se facă în condiții optime
• Evidență echipamente, evidență licențe, date de expirare, schema rețelei de calculatoare
• Prioritate pentru rezolvarea problemelor
• Timp de răspuns la solicitări: 2h
• Menținerea echipamentelor într-o stare bună de funcționare
• Control permanent asupra problemelor ce pot apărea și prevenirea la timp al acestora
• Update, optimizare software, backup date periodic
• Consultanța prin telefon, prin email/messenger gratuită
• Tarife reduse pentru intervențiile efectuate după depașirea orelor/deplasărilor incluse
• Deplasări și servicii gratuite ( conform contractului )

Prețurile abonamentelor se calculează în functie de:

• sistemul informatic existent la firma (vechime, nr. calculatoare, imprimante, servere, rețea etc.)
• programele folosite
• numărul lunar de deplasări
• numărul de ore incluse

Basic

€99/ lună
  • 3 - 5 echipamente
  • Curățare / intretinere calculatoare
  • Verificare imprimante / xerox
  • Verificare routere / switchuri
  • Verificare Hard-Disk, SSD
  • Update sistem de operare
  • Devirusare echipamente
  • Support remote in maxim 4 ore
  • Ticketing system
  • -
  • -
  • -
  • -

Advanced

€149/ lună
  • 5 - 10 echipamente
  • Curățare / intretinere calculatoare
  • Verificare imprimante / xerox
  • Verificare routere / switchuri
  • Verificare Hard-Disk, SSD
  • Update sistem de operare
  • Devirusare echipamente
  • Support remote in maxim 2 ore
  • Ticketing system
  • Backup saptamanal
  • -
  • -
  • -

Premium

€249/ lună
  • 10-15 echipamente
  • Curățare / intretinere calculatoare
  • Verificare imprimante / xerox
  • Verificare routere / switchuri
  • Intretinere server internal
  • Verificare Hard-Disk, SSD
  • Instalare / configurare software
  • Update sistem de operare
  • Devirusare echipamente
  • Suport remote in max 2h
  • Livechat
  • Ticketing system
  • Backup saptamanal

Enterprise

€Negociat/ lună
  • 15+ echipamente
  • Curățare / intretinere calculatoare
  • Verificare imprimante / xerox
  • Verificare routere / switchuri
  • Intretinere server internal
  • Verificare Hard-Disk, SSD
  • Instalare / configurare software
  • Update sistem de operare
  • Devirusare echipamente
  • Suport remote in max 2h
  • Livechat
  • Ticketing system
  • Backup saptamanal
  • Asistență Enterprise

Colaborează cu noi!

Echipa noastră de consultanță IT&C  este formată din profesioniști experimentați și foarte inteligenți, cu o medie de 10 de ani de experiență. Aceștia posedă cunoștințe tehnice, precum și abilități de management la nivel executiv și experiență strategică și se simt la fel de bine în sala de ședințe ca și în camera serverelor.